Garancia és reklamáció
Jótállás és szavatossági feltételek
A jótállás az áru átvételével kezdődik.
A jótállás a web shopunkban www.jo-polcrendszer.hu a törvény szerint 24 hónap.
A jótállás nem vonatkozik a termék általános elhasználódására (vagy részek). A termék ezáltali rövidebb élettartamát nem lehet hibának tekinteni, így reklamálni se lehet.
A termék átvételével és a szavatossági feltételek elfogadása a szállítólevél aláírásával bizonyítja amikor a terméket átveszi a futárcégtől.
A vásárló aki a terméket további üzletelésre használja, a Ptk.szerint nincs megadva a jótállás. Ilyen esetben a jótállást a konkrét beszállító adja meg. A jótállás a mi weboldalunkon csak a fogyasztókra vonatkoznak és nem a vállalkozókra, akik saját üzletelésükre vásárolnak (vásárlás közösségi adószámra).
Reklamáció
Ez a reklamációs eljárás, törvény szerint lett hozva és az összes web shopunkban: www.jo-polcrendszer.hu vásárolt termékre vonatkozik.
Vásárló kötelessége a termék ellenőrzése, hogy a csomagolás nem e sérült. Ha csomag sérült, akkor nem köteles a vásárló átvenni az árut, és informálnia kell a web shopot.
Az áru állapota, okok ami lehetetlenné teszi a reklamációt:
- A termék jótállás útáni reklamációja, 24 hónap után
- Az áru reklamációja számla, papírok vagy akár a megrendelés szám nélkül.
- Az áru megroncsolódása nem helyes használat miatt ( polconkénti terhelés túllépése, mechanikus roncsolódás, helytelen kezelés, stb.)
A reklamáció folyamata
Ha a vásárló reklamációt szeretne benyújtani, ajánljuk a sérült, problémás árut lefényképezni, esetleg a sérült részt, stb. és az irodánkkal a kapcsolatot felvenni, ahol tájékoztatják majd következő lépésről
email: info@jo-polcrendszer.hu
mobil: +36307901261
A reklamáció lerendezése 30 napos a 634/1992 törvény szerint.