+36 307 901 261

Általános szerződési feltételek

obchodni podminky ikonka

Áru rendelés

A www.jo-polcrendszer.hu oldalon megtalálható áru listája a leggyakrabban eladott áruk katalógusa. Az szállító biztosítja az áru azonnali elérhetőségét. Az áru elérhetőségét mindig igény szerint kerül megerősítésre. Az áru megrendelésénél a vásárló kiválasztja az árut, kitölti a megrendelőlapot, és a megrendelést elküldi. A megrendelés elküldésével adásvételi szerződés jön létre.

A megrendelésnél a következő adatok megadása fontos:

- név, vezetéknév, számlázási cím (szállítási cím – ha más volna a számlázási címtől)

- telefonszám, email cím

A vásárló az egyes termékek árát ellenőrizheti.

A termék össze-, és felszerelése nem képezik az adásvételi szerződést..

Elállás a megrendeléstől

A vásárló és szállító minden indok nélkül a szerződéstől elállhat, amíg a megrendelést vissza nem igazolja a szállító. Ha a szállító áll el a megrendeléstől, akkor megindokolja, hogy miért nem lehet teljesíteni a megrendelést (pl. az áru már nincs gyártási folyamatban, az áru hosszú ideig nem elérhető). Ilyen esetben a vásárló tájékoztatva van és információt kap a következő lépésről. A megrendelés lemondása visszaigazolás után lehetséges, a két fél megegyezésével és az áru kiszállítása előtt.

Szállítás

A termék ami kiszállításra vár, a szerződés által előírt megerősítést von maga után a szállító által.

A megrendelést nem automatikusan generált visszaigazolást von maga után, de elektronikusan küldünk egy üzenetet a „megrendelés végleges visszaigazolása“-ról vagy telefonos visszaigazolást kap, ahol a szállító ellenőrzi és megerősíti a megrendelés tartalmát, termék fajtáját, mennyiségét, a szállítás összegét. Ha ez megtörtént létre jön az adásvételi szerződés.

Szállítási határidő

A megrendelt áru a rendelkezésre állás szerint vagyis a raktárkészlet szerint van szállítva. Általában 7 munkanapon belül a megrendlés megerősítése utan. Az árut a megrendelésben megadott címre szállítjuk.

Fizetési mód

- utánvétes fizetés a futárszolgálatnak az áru kiszállításánál

- banki átutalás (fizetés előre)

Az áru átvétele

A szállítólevél aláírásával a vásárló aláírásával igazolja, hogy a terméket hibátlanul kézhez kapta. Ezért ajánljuk a csomag ellenőrzését az átvételnél. A későbbi panasztétel ami láthatóan a szállítás miatt történt, nem elfogadható.

Adásvételi szerződéstől való elállás

A vásárló, aki nem további üzleti tevékenységre vásárol, jogában áll a szerződéstől elállni az átvételtől számított 14 napon belül. A vásárlónak jogában áll elállni a szerződéstől, ha a szállító nem teljesíti megegyezett feltételeket. A szállítónak – www.jo- polcrendszer.hu – jogában áll a szerződéstől elállnia, ha a termék nem elérhető vagy a termék jelentős árváltozásánál. A szállítónak ez esetben a vásárlót tájékoztatnia kell a következő lépésről.

A szerződéstől való elállás menete

Ha a vásárló a szerződést fel szeretné mondani, akkor köteles felvenni a kapcsolatot az irodával ahol tájékoztatva lesz a következő lépésről.

email: info@jo-polcrendszer.hu

mobil: +3630 790 1261

Ha a vásárló már az árut átvette, akkor saját költségen a számlán lévő címre visszaküldi. A termék kézhezvételét követően a szállító www.jo-polcrendszer.hu felméri a visszaküldött termék állapotát.

Ha a termék nem sértetlen állapotban kerül visszaküldésre, akkor a vásárló köteles téríteni a javítással felmerülő költségeket és az okozott kárt.

A szállító www.jo-polcrendszer.hu köteles az elállás esetén, a vásárlónak a teljes összeget, vagy részét kifizetni. A teljes összeg, vagy részösszeg, legkésőbb 14 napon belül kerül visszatérítésre.

Adatvédelmi szabályok

A www.jo-polcrendszer.hu, tulajdonosa és üzemeltetője kijelenti, hogy a szolgáltatásán keresztül megszerzett adatokat a mindenkor hatályos jogszabályoknak megfelelően kezeli, különös tekintettel a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló csehországi 101/2000. sz. törvény rendelkezéseire.

A www.jo-polcrendszer.hu, kijelenti továbbá, hogy tiszteletben tartja az oldal látogatóinak és regisztrált felhasználóinak személyes és bizalmas információit. A tudomására jutó valamennyi adatot és tényt bizalmasan kezel, azokat kizárólag szolgáltatásai működtetéséhez, fejlesztéséhez, valamint saját célú kutatás illetve statisztika készítéséhez használja fel.

A jo-polcrendszer.hu adatkezelését kizárólag a JÓ POLCRENDSZER végzi, harmadik fél részére személyes adatokat nem ad ki, csak az érintett személy kifejezett hozzájárulásával. Az adatokat, amit a vásárló megad a megrendelésnél, bármikor az „ügyfél területen“ megváltoztathatja.

Ha a vásárló-ügyfél beleegyezik, akkor a szolgáltató telefonon, emailben értesítheti az aktuális újdonságokról, hírekről, akciókról.

Az ügyfél a beleegyezést bármikor visszavonhatja akár telefonon vagy emailben.

email: info@jo-polcrendszer.hu

mobil: +3630 790 1261

Záró rendelkezések

Ezek az üzleti feltételek minden megkötött szerződésre érvényesek, ami az ügyfél és szolgáltató közt jön létre.

A szerződés megkötésével azonnal az ügyfél elfogadja az üzleti feltételeket, az árat a megrendelés visszaigazolása után, ha csak a két fél másképp nem egyezett meg. A szolgáltatónak jogában áll az üzleti feltételeket megváltoztatni. A megváltozott feltételekről a www.jo-polcrendszer.hu oldalon tájékozódhatnak

Ezek a feltételek 2013.10.01-jén léptek hatályba.